napisał: Trebor postów: 1209
umieszczony: 18 lipca 2012 07:19
|
|
Formuły niezbyt do tego się nadadzą. Trzeba by założyć ileś tam arkuszy o nazwach kryterium i w każdym wpisać formułę, która będzie dość skomplikowana.
Inny sposób to tabela przestawna, jednak ta nie podzieli nam danych z automatu na arkusze. Mimo wszystko wydaje się że to dobre narzędzie do Twojego zadania. Po utworzeniu tabeli trochę klikania i można utworzyć arkusze z potrzebnymi danymi.
Makrem można to zrobić bez większego problemu. Do tego jednak potrzeba próbki (układu) Twoich danych. |
|
napisał: hasanek postów: 16
umieszczony: 18 lipca 2012 00:08
|
|
Witam.
Załóżmy że mam arkusz z adresami.i chciałbym żeby "z automatu" excell sam podzielił mi je na kilka arkuszy wg np miejscowości zamieszkania lub innego kryterium.
Czym to ugryźć? Wystarczy kilka sprytnych formuł, czy lepiej napisać makro?
Będę wdzięczny za sugestie. |
|
wstecz 1 dalej wszystkich stron: 1
|